PLACES EXHAURIDES
Aquesta trobada és part de l’estudi que CoBoi, amb el suport del Diputació de Barcelona, està realitzant per detectar noves vies de col·laboració entre l’empresa social i l’empresa convencional que afavoreixin el desenvolupament econòmic del territori i generin un impacte social positiu.
Creiem que és fonamental que les dues parts puguin establir un diàleg directe i constructiu. Per això hem organitzat un dinar informal seguit d’un espai de diàleg i debat on posar en comú els diferents punts de vista i construir conjuntament propostes viables que generin beneficis mutus i pel conjunt de la societat.
Així mateix, comptarem amb la participació com a ponents d’un representant de cada sector que explicarà la seva experiència en aquest àmbit i del Sr. Jordi Romero, expert en comunicació que posarà de relleu els beneficis que genera la comunicació amb valors.
En el següent enllaç podeu informar-vos amb més detall sobre la jornada, i en aquest, consultar el programa complert.
Donat que la voluntat és generar un espai participatiu i enriquidor el nombre de places és limitat. Per això, per participar hauràs de completar la inscripció que trobaràs al final d’aquest post.
On i quan
Data: Dimarts 29 de novembre
Hora: 13:30 a 16:30
Lloc: Centre Serveis – Carretera de Santa Creu de Calafell, 33. Sant Boi de Llobregat